Kızlar oğlum 2 yaşında hamileliğimden beri belim agrıyor doğumda belden aşagı uyuşturuldum sonrasında da hep belim agrıdı igne içindeymiş gibi sürekli eşime ufalamıyorum bu 1 haftadır eğilemiyorum ama aşırı agrıyor ve agrısı belimde dağıldı sanki kaba etim de agrıyor sizde de oluyormu öyle çok kötü durumdayım yarın doktora çıkmayı düşünüyorum