Mhtpsrkn Ya ölçeği çok mu küçük bana mı öyle geldi arkadaşlar.120 ml yaptım 4 kaşık koydum kendi kaşığıyla su gibi oldu yani doyar mı bebeğim öyle ya da ben mi takıntı yaptım normal mi cıvık olması
17062019 Mhtpsrkn bende kullaniyorum canim normal merak etmr😁 katı olması iyi değil zaten sindiremez cocuk.
Irfantahirsmom Mhtpsrkn normal canım katı olması iyi değil zaten ben de sma kullanıyorum kilo alımı çok iyi gaz kabızlık olmadı kullanmadigim mama kalmadı.
Mhtpsrkn Deletedmom275 ya bundan önce humana kullanıyordum daha yoğundu sanki mama ne bilim😀yaptım su gibi oldu tuhafıma gitti
Mhtpsrkn 17062019 cnm peki kaç saate bi veriyosun ben emziriyorum sütüm doyurmadığı için veriyorum2 3 kez günde