20günlük anneyim göğüs kalkanı kullanıyordum yara olmayı azaltması amacıyla almıştım ama sütüde topladıgını kullandıktan sonra ögrendim ve o sütleri biriktirip dolaba atıyordum baktımki böyle olmayacak göğüs pompası aldım günde 2defa filan sağıyordum yine dolaba atıyordum ama kullanmıyorduk sadece emziriyordum. Sütüm çok tazyikli fışkıyor bu yüzden bebeğim 4-5defa tıkandı elim ayağıma dolandı doktorumuza da söyledim oda geceleri biberonla sağdığım sütleri vermemi uyku sersemi haliyle emzirmememi söyledi 2gündür bu şekilde yapıyorum ama 2gündürde sanki sütüm azaldı gibi hissediyorum koyduğum kalkanlara çok süt birikmiyor sağdığımda da çok cıkmıyor 25-30cc anca iki göğüsten geliyor. Emzirdiğim zamanda ilk başta güzel yine fışkırarak geliyor akıyor ama süre uzayınca azalıyor. Neden olur bu ve sütümmü azalıyor acaba tedirgin oldum ne yapmam lazım😔