Feyzosumunannesi fark etmez ki bu şekilde hem isilik olur ki dediğinize göre olmuş hemde hasta olur. Benim kızım ağustos doğumlu, doğduğu zaman bile zıbın ile duruyordu sıcaktı çünkü bulunduğu odanın ısısı yenidoğan bebekler için 22,23 derece olmalı ve nemli olmalı yoksa burnu tıkanır ve çok zorluk çekersiniz artı olarak klima zararlı değil bebeği karşısına koymadığınız sürece sorun olmaz 🌼