Kuzeyufuk Kızlar havalardaki sıcaklık artışı malum özellikle Antalya dayım fenayız akşam yatarken ne giydiriyorsunuz
Aaysenurrrrr Kuzeyufuk kisa kollu zıbın altina ince eşofman corap. Corabida gaz sorunları hala geçmedi ayağını üşütmesin diye yoksa giydirmem
Kplnnn Askılı zıbın ve penye ince bi uyku tulumu ile. Daha sıcak olursa zıbını da çıkarıcam ama yağmur yağdı bugün😄 uyku tulumu olmadan yatıramıyorum çekeliyor sürekli üzerindeki battaniyeyi
Kuzeyufuk hayal_perest valla bende öyle giydirecwgimde acaba üşür mü korkusu var pencere ve kapı açık yatıyoruz altına ince pijama üstüne atlet üstü ince tişört ama çocuk hala terliyor üstüne pike
Lulemom Kuzeyufuk yan odanın balkon kapısı açık. Ordan hava geliyor. Odanınki kapalı. Aslında odayı açarım o kadar soğuk olmuyo ama çok ses oluyo diye yan odayı açıyorum