Benim bebegim 3 ay 13 gunluk 2 gundur cok rahatsızdır ıdrarını yapmama oldu buyuk tuvaletını de yapamıyodu acile kotuydum tas doktugunu soyledıler tambon takarak ıdrarını yaptırdılar ama hala sancısı var yarın Bı cocuk doktoruna gorukmemı istediler cunku bu ayda Bı cocuk kim dokmesı normal degıl dedı bobreklerınde Bı sıkıntı olabilir dedi 😪