Bi oğlum var 12 yasında diğer oğlumda 11 aylık.
Geçen hastanede bir kız çocuğu gördü bayildi resmen.bebekleri cok sever daha dogrusu oğlum insanları cok sever. Sevecen cok cana yakındır. Bir daha yapsanıza belki kız oluyor diyor :) ya erkek olursa naapcaz dedim 😂
Bende erkekçiyim biraz :)) 10 tane oglum olacagını bilsem yaparım 😜
İkiside sezeryan oldu. Sizce 3. Cocuk olayına ne diyorsunuz?? Eş derseniz o istiyor maddi acıdan da iyiyiz.ama cok zorlarmı yaş arası cok az olmus olacak. Kendim bir daha cocuk düşünmüyordum aslında