Lulemom Bebeğim 9.5 aylık. Odasını ayırmak istiyorum. Tayin de çıktı zaten gittiğimiz yerde oda yapmak istiyorum. Desteksiz uyuyor. O yüzden nasıl bi yatak almalıyım. Montessori alsam bizim için kullanışlı olur mu. Çünkğ uykudan önce yatakta yuvarlanıyor falan. Tutunup kalkması da yakın. Düşer mi vs. Yoksa yine park beşikte mi yatsa bilemedim. Önerilerinizi bekliyorum.
Gryffindor Lulemom Konuyla ilgisi yok ama ipka verdik demiştiniz sanırım ona rağmen çıktı mı tayin. Nereye gidiyorsunuz?
Woody Lulemom montessori kullanisli olur. Odayi gereksiz esyaya bogmadan, oyuncakların vs kolay ulusabilecegi, oyun oynacagi bir alan yaratarak bir oda planlayın bence. Bazı bebek odalarinda tek kisilik bazalar vs görüp sasiriyorum
Gryffindor Lulemom Anladım biz de son ipkayı kullandık bence bakalım seneye Allah kerim. Hayırlı olsun Van güzel inşallah ilçe olarak da iyi bir yer olur. Postunuz üstte kalsın 💕
Lulemom Gryffindor aynen urfayı çok istedik ama van geldi. Oraya da güzel diyolar. İlçe tercihi yapıcaz inşallah merkez çıkar 😄 teşekkür ederim 🙏 siz nerdesiniz şuan
Dolores Lulemom Van Urfa’dan daha güzel. Şimdiden hoşgeldiniz diyeyim ben de size. Yatak konusunda sizinle aynı noktadayım. Eylülde odasını ayırmayı düşünüyorum. Nasıl bir yatak yaptırsam karar veremedim. Düşme ihtimaline istinaden yerden bir montessori düşünüyorum. Model buldum galiba marangoza yaptıracağız.
Gryffindor Lulemom İnşallah merkez çıkar gerçekten. Çünkü imkanları özellikle hastanesi falan çok iyiyimiş. Biz İstanbuldayız. Ben istiyordum gitmek aslında yani yapalım bitsin istiyorum ama eşim ipka bağımlısı 😀
Lulemom Woody internetten bakıyorum ama montessori yatakların korkuluğu hep kısa. Oraya tırmanır düşer diye endişe ettim de. Tırmanamayacağı gibisine denk gelmedim hiç. Var mı öylesi biliyor musunuz
Lulemom Dolores adanalıyım ben urfa yakın diye istemiştik 🙊 teşekkür ederim 🙏 bu arada modelini atma şansın var mı. Olmadı bende yaptırırım
Lulemom Gryffindor benimki de öyle 🤣 verme gidelim çocuk büyümeden dedim. Beni dinlemedi ipka verdi. Ama kabul olmadı çok şükür 🤣
Lulemom Dolores google a hızlı resim yükle yazıp çıkan siteye gir. Resmi yükle. Yüklenince resmin üzerine uzun bas kopyala. Buraya yapıştır olur.
Lulemom Dolores evet teşekkür ederim 🤩 bunun yanı yok 🙊 ama marangozda istediğim gibi yaptırabilirim aslında fikir için teşekkürler 🙏