Gamzemmak sakinleş canım, benim de yavrum ağlayınca annem içgüdüsel olarak almaya çalışıyor hatta alıyor :) ben her ağladığında sen susturmaya çalışırsan ben sen gidnce zorlanırım diye anlattım. çok darda kalınca anneme sesleniyorum. sen de dene canım inan susuyorlar bir süre sonra. ben de yeni anneyim senin gibi, farklı şeylerden dolayı benim de buhran geçiresim geliyor ama bu bizim için lüks şu anda. onu kokla bol bol, soyun gerekirse o da memene yatsın çok seviyorlar öyle olunca ve gerçekten işe yarıyor 💕 rabbim yardımcımız olsun inşallah