Elif-Liya Merhaba arkadaşlar iki buçuk ay önce ikinci sezeryanimi oldum bayadir forumda yoktum . Korunma yöntemi olarak doktorum bakır uçlu spiral önerdi ama aranızda taktıran taktirdiysa şayet memnun kalan var mı bilgi verir misiniz?
Kkmd123 Elif-Liya ay ben yarın taktırıcam iniallah hasta olmayı bekledim oldum 7 ay oldu doğım yapalı anca valit bulabildim taktırmış olsam hemen bilgi verirdim sana
Elif-Liya Kkmd123 takıldıktan sonra bilgi verirsen sevinirim canım Valla bende geçen cuma gittim kontrole doktor önerdi iki cesitmis zaten hormonlu olanı tercih edilmemeli diye internet de görmüştüm ama bakır ucluyu önerdi bakalim
Silifkecilegimmisin Ben taktırdım Şubat ayında onun dışında ekstra korunmuyorum sanırım işe yarıyor 🫣 ama devamlı lekeli kanama oluyor namaz felan kılıyorsan abdestini etkileyebilir çünkü devamlı bi kanama oluyor doktor 6 ay normal dedi
Adasevinc Silifkecilegimmisin merhaba devamlı kanama dediğin adetin bittikten sonra 1 hafta 10 gün süreyle adetin son bitimi gibi kahverengi gibi kanama mı normal ara kanamamı bende taktırdım doğumdan sonra 4 ay oldu sürekli bir kanama iki kere kontrole gittim emin olmak için başka doktorada gittim yeriinde dedi 6 ay böyle sürer dedi ama ben çok sıkıldım
Silifkecilegimmisin Adasevinc valla bende çok sıkıldım bu durumdan leke gibi geliyor ne abdestimden emin olabiliyorum ne bir şeyden 🥹