FerdAzraMira Benim bebeğimde de vardı, ben doktora sırtüstü hiç yatmıyor, gündüz hiç uyumuyor, uykusundan irkilerek bir anda uyanıyor ve ağlıyor diye gittim. Reflüden şüphelendi, kusması da yoktu halbuki ama hep emdikten sonra süt geliyordu ağzına kadar belliydi.. Gastrotuss baby ilacını verdi, ve bıçak gibi bütün sorunlarımız kesildi, Allah razı olsun doktordan, hala hatırladıkça dua ederim doktora.. Uykusuzluktan çok çektik çünkü.