Bebeğim erken doğdu 13 günlük şu an. 10 gün küvozden sonra 3 gündür yanımda. Hastanede gazını hemşireler çıkarıyordu o yüzden bilmiyorum. Emdikten sonra omzuma alıp masaj yapıyorum ama hiç duymadım ağızdan çıkardığını. Çok sessiz mi yapıyor ben mi duymuyorum yoksa çıkaramıyor mu. Bir ili saat sonra alttan çıkarıyor çok zorlanıyor kuzum 😭😭 ağızdan çıkaramadığı için mi acaba 😥😥