Busra2013 sadece nazar açısından değil . Bebeğim fotosunu misal arkadaşıma gönderdim , o da kendi arkadaşına gonderdi derken benim için en özel varlık olan bebeğimin resmî herkesin tlfnunda yer almış olacak . Benim özelimin başkasının tlfnunda olmasını istemediğim için açıkçası , yoksa dışarıda hastanede vs cok seviyorlar , cok tatlı diyorlar ben bu duruma seviniyorum , sakınmıyorum o kadar . Ancak foto konusu benim hassas noktam sanırım 🙈