Yagmurmert ilknurcelik sıvı azlığından zorunlu spinal sezaryan oldum. Kızım 2450gr ve 45cmdi. Küvezde kalmadı hemen emzirdim tuttu ve sütüm hemen geldi.
Aleynabali ilknurcelik 36+0 da doğdu 2700 dü kilosu ve 50 cm di küvözde kalmadı emmesi de gayet yerindeydi ama uzun bi süre sarılıkla boğuştuk çünkü erken doğmanın etkisiyle biraz fazla uyuyordu zor uyandırıp emziriyordum🤷🏻♀️
ElisAsk ilknurcelik 36+3 de sezeryane alındım. Ben 1 gece yoğumbakımda 1 gece normal odada kaldım. Kızım 9 gün küvezde kaldı. 2700 doğdu taburcu olunca 2500 e düşmüştü kilosu
zynpdnc 35+4 te amniyon sıvı azlığından sezeryana alındım 2200 doğdu sarılık olmadık sütüm hemen geldi emme refleksi iyi durumdaydı bugün 40 ımız çıktı 4 kilo 100 gram olmuş bile küveze de girmedi 🙏🏻
Esraogey ilknurcelik 3360 gramdı küveze girmedi ciğer geliştirici iğne vurdurdum doğunca emdi hemen çok şükür ama sarılık olduk
Brcstndg ilknurcelik 36+6 da doğdu. 1 gün sancı çektim ama doktorum sezaryeni uygun gördü. 2600 gr 48 cm doğdu. Kuvözde kalmadı ama emmesi yeterli değildi memeyi biraz geç tuttu. Sütüm de 3. Gün geldi zaten. ABo kan uyuşmazlığından sarılık oldu ama emzirdim 1 haftaya toparladı. Şimdi 13 aylık bir minik tosuncuk oldu.
Damla33 ilknurcelik 35+6da dogdu 2600 hastaneden cikarkeb 2400 sarilik ve enfeksiyindan kaldi kuvezde 1 hafta
Kbraugur ilknurcelik 35+4 haftalık 2850 gr 48 cm doğdu bir hafta küvezde kaldı hastane çıkış kilosu 2550 gr idi şuan 4 ay 7 günlük 6400 gr 65 cm sadece anne sütü alıyor