Benim kilom 53⚖️
Boyum 161 📏
Doğuma 73 kiloyla girmiştim 20 kilo gitti çok şükür 1 senede zar zor az yiyerek ve her gün yürüyüş yaparak 🙋
Sizde durumlar ne? Kendinizden memnun musunuz? Hedeflerinize ulaştınız mı? Ulaştıysanız yaptığınız birşeyler var mı?