Deletedmom17 bende orda doğum yaptım canım ayruntılı ultrasonda kalbi delik bağırsağında genişleme var dediler suyun alt sınırda su alıp test yapcaz dediler kabul etmedim kızım doğduğunda ne delik vardı nede bağırsağında genişleme suyumda normaldi doğuma gittiğimde kobay faresiyiz sanki çocuğun engelli diyip diyip milleti ağlatıyolar kaç hafta kahroldum ağla ağla onun dışında normal doğurdum dikişlerim falan iyiydi kalbi için bağırsağı için normal polikinliğine götürdüm doktorlar çok ilgili