TazecikAnne22 Kızlar yengem şehir dışından şuan ankaraya gidiyor doğum için. Özel olmayan ankarada kadın doğum nereler iyi bilginiz varsa söyleyebilir misiniz acill
eymenzeynep TazecikAnne22 etlik Zübeyde hanıma gitmesinde. İnsanı doğurduğu çocuktan bile soğutuyorlar doğum anında
rua_da_senhora_das_verdades TazecikAnne22 Şehir hastanesini tavsiye ederim. Iki arakadaşım da orada doğum yaptı ve memnunlar. Özel gibi özel ilgi oluyor.
hulya1406 TazecikAnne22 merhaba şehir hastanesinde doğum yaptım tavsiye ederim yine olsa yine orda doğum yaparım.Çok iyiler ilgililer.Aynı özel tertemiz.3 arkadaş orda doğum yaptık.
TazecikAnne22 expelliarmus bende orda doğum yaptım ama benim doğumum çok zordu ondan korktum ordan herhalde ☺ memnun olanda epey var gibi ☺☺
expelliarmus TazecikAnne22 ondan olabilir ben de orda yaptım doğumumu kolay bi doğum oldu memnunda kalmıştım ilgi alakadan
Bademll_eda_ TazecikAnne22 evet 3 çocuğumu da orda doğurdum temizlikçisinden tutun hemşiresine ebesine doktoruna kadar hepsinden çok memnun kaldım😊bazı hemşire ve doktorlar özelde bile insana kötü davranabiliyo o nedenle ben bunun şans olduğunu düşünüyorum Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi 🌸