MimozaYT Adana’daki anneler hava 2 gündür çok sıcak özellikle geceleri yanıyor bebeğim 2 aylık nasıl giydirmeliyim sizce 😬 şort giydirsem üşür mü
Lulemom MimozaYT tek kat yarım kollu zıbın ve şortla yatıyor şuan. 9.5 aylık. Ağustosta doğum yapmıştım. 1 hafta sonra Tek yarım kollu zıbınla yatmaya başlamıştı. Çok sıcak hava. Çocuk çıplakken bile terliyor 😄