Merhaba kızlar oğlum 20 günlük ve Bugün bebeğim ögleden sonra kusmaya başladı bi 5 6 defa bugün kustu ve evde tekim napacagımı bilemedm lohusalığın verdiği duygusallık birde üstüne ağladım sizce normalmidir neden kusmuş olabilir Çevremdekiler içindeki pisliği atıyor veya annesütünün yağını falan atıyor dediler sizde de oldu mu bu durum?