Adiyokkitabin Aklim almiyor firin 4 saat boyunca acik kalmiş calismiş. Firin kullanmadigimiz odada yemek yapip kapattigimi hatirliyorum ama calismis odaya tesaduf uzeri girdim bisey almak icin ve felakat isinmis icerisi. Firin sicakligi maximum derecede.😐
TalentedMom Adiyokkitabin sanırım iyi bir elekteik faturası gelecek benim oğlum da aynısını yapıyor fişini çekiyorum kullanırken takıyorum
Zhnce Adiyokkitabin benimki yürümeye başladığı andan itibaren kilitli olmayan heryere giriyordu valla Bende fırını hep açık bulurdum 2 sene öncesine kadar Gidip dugmesjni çevirip geliyordu Belki anlık kapının açık olduğu zaman gidip açmıştır Çünkü sen açsan bile son ayara getirmezsin diye düşünüyorum
Dilaylaa Sizinki yine iyi ben kızım 3,4 aylıkken fırına et koymuştum evde tektim kızım uyuyunca bende uyuyakalmışım dumanlara uyandım fırın alev almıştı 😶