Arzu501 Benim ikizlerim oldu, oğlan 1400 gr, kızım 800. Ama oğlum melek oldu 3 gün dayana bildi küvezde. Kızımsa hala küvezde 😔 dayanamıyorum artık😪
neslicanben Arzu501 yaa kıyamamm rabbim tez zaman da sağlıkla kavuştursun sizi kızınızla. Oğlunuz da melek olmuş rabbim cennet kapısını açtırsın ona. 60 gün bekledim o kapıda Çok zor ama dayanın. Onlar o minik bedenleri ile çok savaş veriyorlar biz de onlar kadar güçlü durmalıyız. Güzel haberlerinizi almak duasıyla inşallh ❤️
Irmakprensesinannesi Arzu501 öncelikle sakin olun stres yapmayın sutunuzu sağın bol bol götürün benim kziimda 1865 gr di 3 haftalik dogum yaptım çok küçüktü hortumları hayata tutunmaya çalıştı 12 gün kaldı kuvezde ewt süreç çok zor ama siz güçlü olun evladınız sıç güç bulsun şuan mesela kızım 9 ay 25 günlük tatlı mı tatlı bir prensesim çok da sağlıklı hiç üzülmeyin
Nurdanderin Benim de kızımın üçüncü günü yoğun bakımda küvezde çok zor bizi birbrimizden başka kimse anlamaz ama güçlü olmak zorundayız onlara dua etmekten başka elimizden gelen yoj malesef
Arzu501 Irmakprensesinannesi süt veremiyorlar malesef. 2 gündü durumu çok ama çok ağır. Bağırsak mide sorunu var kanama yaşıyor. Doktor çok kötü dedi 😪 2 gün sonra 40ımız olucak 😔