Merhaba, Doğum yapalı 10 ay oldu regl olmadım 2 ay önce doktorum istersen adet söktürücü yapalım dedi istemedim doğal sürecinde devam etsin istedim. Kendimi çok şiş hissediyorum kiloda veremiyorum buna bağlı olabileceğini düşünüyorum. Daha önce adet söktürücü yaptıran deyimleyen var mı?