Gok01 Bu yıl mustela aldım kızıma eczacı aile boyu kullanın dedi de tabii yaş olarak beni ne kadar korur diye tereddüt ettim ama yine de iki gündür sürdüm kızarmadı yüzüm. Bi sorun isterseniz sizde. Geçen yıl bioderma kullanmıştım çok memnun kalmıştım ondanda ( yanlış yazmışım düzelttimmm ) 😀
ly35 hem temiz içerik hem uygın fiyat beeo var, incia, siveno bunlar da güzel ama bence en iyisi badger içeriği en doğalı bu ama fiyatlı bir ürün
edaaydinm Beeo doğal içerikli ve güzel , mustela falan kimyasal içeriyor daha pahalı bide . Ben dogallannelik sayfasını takip ediyorum içerikler için eczacı 👍
Acemianne129 Mmeerrvveee dermoskin beraber kullanıyorum kızımla incia (geçen yıl çok iyiydi fiyatı bu yıl uçmuş) siveno var ama şuan temiz içerikli uygub fiyatlı dermoskin var 110 tl gibi bir ücrette