Sulee_ İki ayağındada ikinci parmağı baş parmağınin hafif üstünde duruyor neden olmuş olabilir normal mi doktor kontrolüne gidince gösterecegim
Miraaa123 Sulee_ benim de kızımın öyleydi zamanla düzeldi doktor takip edip bakalım demişti ama sonra zaman geçtikçe normale döndü
Sulee_ Miraaa123 kaç aylıkken düzeldi peki ? Benim kızım şuan 8 aylık ben yeni farkettim bunu acaba dedim ayakkabı yada çoraplardan mi oldu