aysegulklc1 geçen baston araba bakmaya gittik bizde. Kabin boy alıp döndük😅 iyi ki de almışım çok memnunum, chicco’nun trolleyme kabin boy bebek arabasını aldık. Bastonlar eskisi kadar tercih edilmiyor filan dedi mağazadaki görevli, ya satmak için dedi bilmiyorum orasını😅 ama hem kapanışını açılışı hem de hafifliği açısından ben çok memnunum.