Feyzosumunannesi Papatya2636 yastık 2 yaşına kadar kullanılmaz dıye biliyorum 15 gunluk bir anneyim ama kullanmayı da düşünmüyorum
Syyyy Papatya2636 bebeğim 7 aylık hiç yastık kullanmadım hala kullanmıyorum. Bebeklerin boyun sağlığı için 2 yaşına kadar yastık kullanılmaması gerektiğini söylüyor pediatristler
Deletedmom_101 Papatya2636 6 ay olana kadar reflü yatagında yattı foşur foşur kustugu için . 3 aydır reflü yatağını ayağımda uyuturken kullanıyorum uyuyunca düz yatakta yatıyor iki yaşa kadar yastık kullanmamalı diye biliyorum bende
Klymeneninatlasi Papatya2636 reflü yatağı kullandım ben 1.5-2 ay kadar ama artık kullanmıyorum yastıksız yatıyor doktorlar önermiyor yastık
Papatya2636 Syyyy evet öylede reflü yatağı gibi battaniyeni biraz bombeli yapıyorum diğer türlü uyumuyor dün düz olunca🤷🏻♀️