ebruli_pyz İkizlerim bazen aşırı huysuzluktan dolayı çok Tv açmak zorunda kaldık. Sizce açmazsam kaç gün CD unuturlar
Keskeuyusamm Gün veremem ama acilen adım atın bence yoksa bağımlılık oluşur canım. Bebekler kolay adette olurlar yeterki kararlı durun