Olmazbebek Merhaba hanımlar bebeğim 40 günlük göğsümğ tam boşaltamıyor hala ön sütü alıyor son sütü boşaltamıyor uyuyor mama vermesem aç uyuyacak göğsüm dop dolu kaldı sağıyorum ama yoruldum me zaman tam emmeye başlar acaba
Gizemarden Olmazbebek canım emzirmeden önce biraz göğsünü sağ öyle emzir istersen daha çok küçük olduğu için yoruluyor ve tam emmiyorlar malesef
withmymother Olmazbebek Yakinda iyice ogrenir emmeyi merak etmeyin. Her sn yaptigi eylem oluyor zamanla cekis kuvvetleri artiyor ve sutunuzde onlarin ihtiyacina gore uretim yapiyor. On sutu sagin son sutu de alsin💕ben bes saat emzirmeye calismistim ilk dogdugunda elle sagip iciriyordum simdi canavar disleride var isiriyor😣🤣
Olmazbebek withmymother son sütü almadığı için ilk ay sadece 600 gram almış oda mama verdiğim için galiba
withmymother Olmazbebek sutunuz varsa mama destegine bence gerek yok. Bebek ictikce sutunuz daha da cok artar. Doymadigini dusunuyorsaniz sutunuzu sagin biraz tek memeyi bitirtmeye calisin🙈❤️Tabi ac oldugunu dusunuyorsaniz da mama destegi daha iyi
Olmazbebek withmymother iki göğsümü de tam emse doyacak eminim de ama birini bile yarım emip uykuya dalıyor bende o sıra mama veriyorum hemen uyumadan
withmymother Olmazbebek ay benim kizda oyleydi ilk dogdugunda gercekten cok zorlayici bir turlu uyandiramazdim emmesi icin biberon falanda tutmazdi. Gidikla burunla oynamada fayda etmiyodu. Ustunu cikartip emzirince tam emiyordu zamanla duzeliyor merak etmeyin simdi 10 bucuk aylik memede uyuyor butun gun memede duruyordu ek gidaya gecmeden once hatta. Sizde bi ustunu cikartmayi deneyin belki isinize yarar