Merhaba annişler. Sorum tecrübeli annelere. Çok şükür sütüm yetip artıyo, her defasında sağmasam bile günde birkere sağmasam taş gibi oluyor göğüslerim. Hatta bundan dolayı ateş kaldırmıştım. Antibiyotik içmiştim, içimde korku vae yine. Daha sık sağmaya başladım gün boyunca çok şükür iyi sütüm atmaya kıyamıyorum. Bir tanıdık sağdıktan sonra dondurucuya koyuyormuş gününü saatini yazıp, bende yapmaya başladım iki günden beri. Fakat bilmiyorum iyi mi, bebeğime yarayacak mı çıkarıp verince. O yüzden sizlere sormak istedim
Bilginiz varsa benimle, hatta okuyacak diğer annelerlede paylaşabilir misiniz 🌸🎀💕