Ölçüm oldu cuma günü sonuçta gizli şeker sınırdaymis doktor dedi çok çok düzensiz beslenmisim ve eğer ki böyle devam edersem kalıcı olurmuş hamilelik de kaldı bana şeker tansiyon . Halen uyamiyorum diyete resmen şeker tatlı aseriyorum elimde değil napcam bilmiyorum şekerden mi bilemem kiloda gitmiyor benden 65 de kaldım valla lütfen fikir pozitif enerjinize ihtiyacım var