İyi akşamlar sevgili anneler benim oğlum 18 ay yedi günlük sorun şu benim için oğlum işaret parmağını kullanmıyor bişey isterken adını söyleyerek istemeye çalışıyo ben devamlı araba nerde top.nerde şu bu nerde göster diyorum eli ile gosteriyo.asla.isaret parmağı kullanma yok çevremde ve dışarda ondan ay olarak büyük küçük farketmez tüm çocuklar işaret parmağını kullanıyor bişey isterken annesine bişey anlatırken gösterirken heyecanirken çok çok üzülüyorum bu duruma işaret parmağı kullanmamak çocukta bı tık eksiklik bunu biliyorum böyle olan var mı lütfen cevap verir misiniz