Papatya2636 Benden başka herkesde duruyo 1 aylık bu arada kendimi yetersz görüyorum öylede 🤷🏻♀️Niye böyle bağ kuramadıkmı ki😭
Lulemom Papatya2636 ay bu ben 🤦🏼♀️ Bebeğim ilk aylrda herkeste susardı ben kucağıma alınca çığlığı basardı. Bende böyle kafama takardım. Merak etme düzeliyor. Şuan 9.5 aylık afedersin totomdan ayrılmaz 😄 benden başkasına gitmez hemen ağlar birisi kucağına almak istese
gunesbulutmom319 Papatya2636 o bence şeyden oluyo ya bebek o an annenin stresli olduğunu anladığı için
Sebusebu Papatya2636 benim ki 4 bucuk aylık hala öyle. Senden yardım çözüm beklediği icin ağlıyor. Benim ki oynar zıplar bana gelince ağlar uyutmamı ister mesela cok belli ediyor.
Papatya2636 Lulemom yaa tek değilmişimm😭o zamanlara gelsem hemen keşke moralim bozuluyor ağlayınca herkes elimden alıyor ver diye
Lulemom Papatya2636 yok yok üzülme hiç. 1-2 aya geçer çok değil. Ben şimdide keşke birisi üstümden alsa da dinlensem diyorum. Ortası yok bu bebelerin 😄
Semire Benim kızım da 1 aylık kolikbi bebek kimsede durmuyor bunu hiç dert edinmedim bence daha çok küçükler kimseyi bilmiyorlar
Medo2020 Papatya2636 Bildiğim kadarıyla o sende ki süt kokusundan oluyor.Anneye gelince meme istediği için ağlıyor diğer insanlarda sakin kalıyor❤️ Daha bir aylıkken bile nazlari anneye 😂