Merhaba,
Kızım 20 aylık. Günde tek uyku yapıyor. Akşam 20:30-21:00 arası uyur. 6:30 gibi uyanır. Öğlen bazen 1 saat 20 dk bazen de 2,5 saat uyur.
Yeme düzenimiz ise şöyle. Sabah çok erken uyandığı için 180 cc mama 2 saat sonra kahvaltı. Öğle uykusu öncesi ara öğün. Uyandıktan sonra 15:30 gibi öğle yemeği. Genelde çorba + yoğurt. 19:00 gibi de akşam yemeği yer.
Kızım konuşma olarak biraz ileride. 4 lü cümle kuruyor. Derdini anlatıyor. Bu ara krizlerde ama. Bağırış, çığırış çok fazla. Sabrımı çok zorluyor diyebilirim. Fiziksel beceri olarak da merdiven inip çıkmaya başladı tek eliyle tutunarak.
Bu ara daha çok kendi kendine oynuyor, oyun kuruyor. Bebeğini alıp ben ona ne diyorsam onları diyor ona. Uyutuyor, banyo yaptırıyor. Kendi kendine oynaması en güzel kısım😁😁