Kullanici5138 ben artık bitik durumdayım saat 5 te uyandım ağladım yapamıyorum ben annelik diye eşim geldi aldı bebeği. Olmuyor yani ne yapsam olmuyor uykuya direniyor uyumuyor inatlaşıyor bildiğiniz. 3.5 aydır 1 tek gece uyku uyumadım. Üstelik işe gidiyorum 9-16.30 arası. Çıkmazdayım. 5. Ayında kesinlikle uyku eğitimi aldıracam. Yoksa benim ruh sağlığım bozulacak. Ağlatmasan uyku eğitimi verenler varmış. Yıldım ben artık.