Kubranur95 Sütüm de azalma var . Yetmiyor emmek istemiyor . Mamaya başlamalı mıyım yoksa ne yapmalıyım fikri olan yazabilir mi . Başına boylr bişi gelen ? İlk kızımda 2 yaşına kadar dolu doluydu sütüm . Bunda yok . Çok üzülüyorum
Irmakprensesinannesi Kubranur95 üzülcek bisi yok mama öcü deil aç klmqsindansa mama az da olsa verin ek gıdaya başlayacak burdaki birçok anne mama başlama zatn ek gira da alicsk diycek genlde ek gida öğün e bile gecs emama ve anne sutu almak zrnda o yüzden günde 2 3 kez mama verin derim