Aysktr Kızlar ben yiyorum ama bi problem olmaz dimi aklıma takıldı suan yerken var mı benim gibi tüketen kızımı emziriyorum bide ilk defa süt tüketiyorum gaz yapar diye içmemiştim doğumdan bu yana 🤭
Minikayaz Aysktr ben sürekli yiyorum evet gaz yapıyo ama gazla ilgili bi sorunum yok bebeğimde de sıkıntı yok içim rahat☺️