Dmtsnr09 1.5 aylık her akşam saat 8de ağlama krizine giriyor aç değil gazınıda çıkartıyorum altı temiz ama her akşam aynı saatte başlıyor ağlamaya böyle olan varmı doktora gitmelimiym kafayı yemek üzereyim susmuyor uyumuyor
Aaysenurrrrr Dmtsnr09 bebeğiniz kolik sanırım. Bizimde Öyle malesef. İçinizin rahat etmesi için gidebilirsiniz doktora ama biz hala çekiyoruz şahsen 🥴
mommm33 Dmtsnr09 aynı şeyleri yaşıyoruz benim bebeğimde 1.5 aylık ve akşam 9da başklıyor hiç susmuyor ağlaması eşimle napavağımızı şaşırıyoruz bugunde aynısı yaşandı ılık suyun altına duşa soktum rahatladı cktı duştan ve gene aynı hbende kafayı yemek üzereyım napıcaz blmıyorm
Dmtsnr09 Aaysenurrrrr kaç aylık sanki hiç geçmicekmiş gibi herseyi denedim gündüzleri sakin uyuyor güzel ama akşam olunca kıyamet kopuyor yatana kadar uykuya geçişte yapamıyor