Anneyimbennnn Kızlar bebeğim 3,5 aylık sizce kullanmalımıyım bu aylarda kullanan var mı? Son 3 gündür uykuya geçerken ağlama krizlerine giriyor ve hiç bir şekilde susmuyor ta ki yorgun düşene kadar çok yoruldum
Bestemm Anneyimbennnn atak haftasında da bizde de durum aynı bide sabah işe gidiyorum sabaha kadar uyku yok perişan durumdayım dua ediyorum uyusun diye 😔 19. Haftaya kadar sürüyor sonra geçiyor sanırım bizim yeni başladı.14.5 haftada. Zaten bu hafta başlıyor 19.5 haftaya kadar yolu var. Rabbim sabırlar versin hepimize. Saat başı uyanıyor. Uyutuyorum. Ben yatağa geçiyorum tam dalacam tekrar uyanıyor. Bende bugün post açtım ama cevap yazan olmadı. Bittim şimdiden.
Birdunyabircennetannesi Anneyimbennnn Daha çok küçük canım zor evet ama vermemen lazım biraz daha büyümeli
Simaykus Anneyimbennnn geçiyor canım 5.aya girince düzene giriyor bende düşünmüştüm versemmi diye ama iyiki vermemişim düzeldi ilk 4ay atakdır uyku gerilemesidir çok var boşver dayan az kalmış
haleasel O kadar ufak bebek icin kullanımı doğru mu?? Benim bildiğim biraz dha büyük cocuklar icin yinede doktorunuza sormadan kullanmayın derim ben. Huysuzluğu atak dönemindedir o yüzden olabilir. Yinede siz bilirsiniz tabi
Ecenurincitanem Merhaba, bende kullanıyorum ben gunde 3 sefer 1 çay kaşığı veriyorum tamamen dolu değil ama ,bizde çok agliyorduk uykuya gecerken uyumadan yarim saat önce çok işime yaradı cidden