Cordeliaa Merhaba kızlar İstanbul epey ısındı.. Biz bile bunalıyoruz. Ne giydiriyorsunuz bebişlere yatarken?? Kaç derece oluyor odaları?
aydangok Cordeliaa bugün ilk defa kısa kollu giydirdim altında uzun ince bi pijama var. Örtü yok. Odası çok sıcak maalesef 28.5. Yatana kadar cam açıktı ama ancak bu kadar.
manicurist Cordeliaa çorap giyindirmiyorum sıfır kol zıbın yada kısa kol zıbın altına pijama sadece oda sıcaklığını hiç ölçmedim desem doğduğundan beri çok sıcakta bende yatamam camı açıp yatıyoruz şuan ben bile üstümü açıyorum😀
Esra26 Cordeliaa Eskişehirde yaşıyoruz biz, evler hala tam olarak ısınmadı, içine ince bir pijama üstüne 1.5 tog uyku tulumu giydiriyorum odası 22-23 derece
gibicibicis İstanbul da değilim her yaz bu zamanlar şort tshirt giydirip nevresimle örtüp yatırırım oda derecesini bilmiyorum ama hava geceleride sıcak nevresimle örttüğüm halde terliyor bile üstünü açıyor öyle bırakıyorum