NoThing2Lose Biberonla süt ve mama verirken bebeğimin boğazına alıyor boğulur gibi oluyor sürekli 16 günlük bu arada bebeğim sizede oluyor mu yada başınızdan geçtimi her besleme de çok korkuyorum içim hiç rahat değil gogsumu tutmuyor
Aaysenurrrrr NoThing2Lose bunun için gece acile girmiştim:) çok normal bende çok korkardim yutkunamadiğinda ağlardım hepsi geçiyor merak etme kafasini dik tutmaya çalış. Öyle durumlarda sırtına vur kafasını aşağıya eğ.🙏🏼
Ale2709 NoThing2Lose korkma sakin ol ama sadece dikkatli ol canim benim.bebegim bogulma riski yuzunden 2 3 gun hastanede yatti nefessiz kalmisti eve geldik oyle dedigin gbiydi öksürüyor zor biberonla besliyordum kotu bir travma sonrası beslemeye korkuyordum ama 3 aydan sonra duzeliyor hala ara ara yapiyor 4 aylik sen biberonu arada cek nefes alsin ama zamanla duzeliyor korkma canim
Deletedmom_11 NoThing2Lose benmkide öyleydi. Meğrr biberon deliği büyükmüş farkında değilmişim 🤭😁 sonra gidip en yavaş akışlıdan almştk.. kontrol ettinz dimi 🤭
41umay NoThing2Lose kafasını biraz yüksek tutarsan bişey olmaz baktın çok zorlanıyor yüz üstü çevir sırtına pat pat yap düzelir daha çok küçük olur öyle tam bilmiyor o da emmeyi alışıcak zamanla bide tazyikli akıyorsada kaçabilir bi kontrol et
NoThing2Lose Ale2709 mecbur yatıyorum ama yan ve kafası yüksekte yoksa uykusu kaçıyor hemen mamadan sonra hemen uyumaya alıştı
NoThing2Lose Deletedmom_11 we baby nin dedim lansinoh denedim hepsi aynı akıyor ben şuan chicco kullanıyorum en yumuşak uçlu olan bu bunda da oluyor siz ne marka kullanıyorsunuz acaba
NoThing2Lose 41umay yan çevirip sırtına hafif vuruyorum ama oda birgün ise yaramazda daha kötüsü olur diye korkuyorum ben yine soğukkanlı davranıyorum ama annemler falan hiç cesaret edemiyor beslemeye
Deletedmom_11 NoThing2Lose wee kullanyodum o zamanlar ucu büyükmş işte dediğm gibi. Ucunu değiştrip 4 ay kadar kullandm. Sonra kırıldı ✋🏻 Nuk aldık onuda bebeğm tutamadı ağladı. Avent kullanyorz smdi 5 aylık. 2 numarası çok iyi tutyo
uzaymom NoThing2Lose merhabalar. Ben tomme tippe kullanıyorum antikolik olanından. Çok memnunum belki araştırmak istersiniz. 6.aydan sonra ucunu değiştirmiştim.
41umay NoThing2Lose benimde ilk zamanlar emzirirken oluyordu ama tazyikli geliyordu sütüm ozaman sonra düzeldi seninde belki kullandığın biberonla alakalı olabilir ben biberon kullanmadım hiç pek bilgim yok bi araştır ☺️
NoThing2Lose Deletedmom_11 avente de damlatiyor diye şikayet çok var almayı düşündüm ama bir nebze Chicco markayla aynilar benim bebeğim birde çok hızlı çekiyor biberonu
Benkimimki NoThing2Lose Nasıl besliyorusunuz pozisyon olarak belki ondan kaynaklı bi problem olabilir
Deletedmom_11 NoThing2Lose aksine avent hiç damlatmadı .nuk damlattı sürekli. Doğru numara uç kullanmak gerek ayına göre aslında… 🙏🏻 Zaten uygun biberonu bulana kadar 50 tane alıyo herkes 🤭
Arsima19 NoThing2Lose ah ah ilk zamanlar çok oluyor daha emmeye yutmaya gücleri yetmediği için bizim 3 aydan sonra geçti. Öğrenecek zamanla
nartanemm Bebegınızın bogazında kaldıgında ıkı kas arası yere bas parmagınızla yukarı asagı hareket ettırın ben bunu yaptıktan epey rahatlıyor bebegım
GunesTurk NoThing2Lose dr brown un kolik biberonunu almıştım ben biz de acillere gittik bu yüzden😔 kolik değil bebeğim ama akışı yavaş o yüzden boğazına kaçmıyor ve biberon akmıyor wee bib en minik biberonuyla veriyodum ben de yeni doğduğunda korka korka veriyodum hala o biberonla arada biraz su veryorum yine boğazına kaçıyor. Dr browns öneririrm biraz pahalı ama çok memnunum eşim korkudan besleyemezdi o bile içiriyor artık rahatlıkla