Hilal_48 Merhaba güzel anneler oğlum 37 günlük son iki gündür uykusunda sürekli emmiyormuş gibi emme hareketi yapıyor bu normal mi yoksa bebeğim aç mı 🥺
Gececekbugunler Hilal_48 emmek bir reflekstir. Hele 37 günlükte refleks doruklarda. Çene kaslarını geliştirme çabası da var tabii. Merak etmeyin, doyduğunu düşünüyorsanız toktur. Hemen arkasından yaptığı emme hareketi sadece refleks :)