1,5 ay kullandım doğduğundan beri, çünkü göğüs ucu çatlaklarım vardı. Çatlaklar iyileşinceye bıraktım yadırgamadı hiç ama göğüs ucum silikona göre küçük kaldığı için sürekli “cuk cuk” sesi çıkarıyor kızım emerken, gazlı bi bebek ve bu sesten ötürü ekstra gaz yutuyor maalesef...