Valla ben boyum kısa olduğu için çocuk gibi duruyorum zayiflayinca o yüzden sırf kilo vermemek için çok yiyorum şu an ne alıyorum ne veriyorum günde 3 öğün yiyin ve hergun tatlı yiyin mutlaka ben öyle yapıyorum 😅 insallah midem buyumemistir emzirmeyi bıraktıktan sonra almak istemem de tabi🤷🏼♀️