ayazco acısını söyleyemediği için daha az acıdığına dair bir inanış var. Ben de en azından ona izah edebileceğim yaşa gelsin istedim. Açıkcası yok açılırsa sıcak küvete oturtun şöyle yapın böyle yapın tavsiyelerini de görünce gözüm korktu. Beni ikna ettiklerinde bebeğim 6 aylık oldu, fıtığı o zamana geçti onda da lokal yapamayız artık dedi doktor.