Üç gündür hırıltı var göğsünde balgam tıkıyor serum fizyolojik falan yapıyorum ama açılmadı şuruplara da fayda etmedi balgam tıkadığı için ne yese kusuyor özellikle uykudayken geceleri nefes almasını mı etkiliyor bilmiyorum ama aniden uyanıp kusuyor.
Bu durumu yasayan oldumu ne gibi cözüm ler buldunuz. Dün post acmıstım sagolsun 3 arkads cevapladı. Dediklerini yaptım ama hala aynı dr. Yarına randevu aldm ne yapsam rahatlar bilemedm. 12 aylık tecrubeli annelere sesleniyorum.