Kızım 5 ay 2 günlük ve son 1 haftadır çok fazla huysuzlaştı normalde uysal bir bebekti sessiz sakin bir ev ortamında büyüyor ama 1 haftadır çok sinirli çok hırçın. Ana kucağında durmak istemiyor sürekli kucak istiyor oyuncaklarından sıkılıyor normalde dikkatini çekerdi ama şimdi onlarıda istemiyor ellerini yumruk yapıp kendini sıkıyor ve değişik sesler çıkarıyor acaba diş ile alakası olabilir mi?