Merhaba 1 buçuk aylık oğlum var gün içinde mama ve süt sagıp veriyorum ama sütü uyurken sağdıgım için biberonda kalıyor uyanınca icirmem için buzdolabına koyuyorum daha sonra sıcak suyun içine oturtup ılıtıyorum doğru mu yapıyorum acaba yada siz nasıl yapıyorsunuz benim ilk sütüm gelmediği için mecbur biberona alıştı oğlusum ama ben ne içerse kar diyip 5 6 kez sağıp ısırıyorum gece de hiç mama vermeyip emziriyorum