Esratopal Ozgemre 1,5 ay oldu yaptıralı hiçbir yan etkisi olmadı,doktora da sormuştum kaç yıllık tecrübem var bu aşı yüzünden ateş vs olan olmadı dedi. 🥰
Tweetyy Ozgemre alerjik bebek defilse olmuyor pek yan etkisi. Bizimki alerjik 2 3 gun yoğun kusma olmustu
Ozgemre Esratopal İlk bebeğim de bilmiyorum bizi neler bekliyor 😂 Bende sizlerden öğreniyorum teşekkür ederim 💐
Deletedmom_101 Ozgemre iki dozun ikisindede hiçbişey olmadı canım . Kaldı ki diğer tüm aşılarda ateşlendi huysuzlandı 😂