Sevvedaa evet ben tavsiye ederim sadece banyoda da değil normalde de çok kullandım ilk oturmaya başladığı zamanlar da falan içine oturturdum sonra 7. Aydan beri sürekli onda banyo yaptırıyorum önüne kova koyuyorum su dolu o onunla oynarken bende şipşak yıkıyorum. Kurtarıcı gibi. Mama sandalyesi yerine bile kullanılıyor vakumıda gayet iyi ben babyjem almıştım