Alygkc Valla bi değişikler. Arkadaşım fransada yaşıyor yazlık bölgesinde hastaneye özel araçla 1 saat uzaklıkta kızının ateşi çıkıp duruyor sadece fitil vermiş doktoru bizdeki gibi yok öyle bize şurup yaz deyince şurup yazan doktor. Asla düşmeyen ve yükselen ateş yaşadı çocuk ben direk dedim bak mikrop falan kaptı yani bu çocuk yada enfeksiyon var. Hastaneye gidiyor muayne ediyorlar herşeyi normal görünüyor e gidene kadar ateşi düşmüş oluyor bebeğin 38 derece ateşi önemsemeyip bağışıklık kazanması lazım diyorlar gönderiyorlar bunları 2 sefer. Hemen üstüne 1 hafta içinde diş patlattı arkadaşım diyor ki ondan. Diyorum arkadaşım değil ben demiyorum uzmanlar diyor 37 yada 37,5 u geçen ateş yol diş sürecinde. Derken bebek gene ateşlendi bu sefer derecede 40,5 gördüler hafif baygınlık geçirme evresine gelmiş. Gidiyorlar e geldiniz madem idrar tahlili yapalım modunda idrara bakıyorlar idrar yolu enfeksiyonu olduğu çıkıyor ortaya. Ama arkadaşım hala diyor ki ama ilk ateşlenmesi diştendi 😊 dedim he tamam dişten evet😊